Gaaf dat jij ons wilt helpen met het verbeteren onze online verzendservice!


Wat is nieuw?

De lancering van vernieuwde online verzendservice brengt de volgende vernieuwingen met zich mee.

  • De plek waar je je instellingen kunt aanpassen, kunt uitloggen en zendingen t.o.v. je staffel kunt bekijken is veranderd.

  • De tarievenpagina is opnieuw ingericht.

  • Het proces van het aanmaken van een nieuwe zending is verbeterd en nu nog eenvoudiger.

  • Het aanmaken van retourzendingen is makkelijker en duidelijker gemaakt.

  • Het inplannen en annuleren van de Haalservice heeft een nieuw design.

  • Een compleet re-design van de integratiepagina.

 
MP_blog_header_nieuwe backoffice_1230x650.jpg

 

Hoe gaat het in z’n werk?

Om je mening te kunnen geven is het van belang dat je via deze link inlogt met je huidige inloggegevens en gewoon van de backoffice gebruik maakt zoals je dat altijd doet. Gedurende je werkzaamheden zal jouw mening worden gevraagd:

  • Op iedere pagina in de nieuwe backoffice verschijnt er een feedback-button aan de rechterzijde.

  • Klik je hierop, dan kan je laten weten wat jij van de pagina vindt door middel van een smiley.

  • Wanneer je dit gedaan hebt, kan je een korte toelichting geven over je ervaring.

  • Ben je klaar? Klik dan op ‘Verstuur’. Er zal een bericht in beeld verschijnen waarin vermeld staat dat je jouw feedback hebt aangeleverd, bedankt!