Flexibele bezorgopties: jouw klant kiest zelf een dag en tijd 

Breng jouw service naar een hoger niveau door in te spelen op de wensen van jouw klant. Een goed voorbeeld hiervan is een ruim aanbod aan bezorgopties. Of het nu thuis, op een afhaallocatie of in de ochtend of avond is. Jouw klant wil zelf bepalen wanneer en waar ze het pakket ontvangen. Binnen de service van MyParcel kun je flexibele bezorgopties aanbieden in jouw webshop. 

Biedt de optie bezorging bij een afhaallocatie aan, zodat jouw klant niet thuis hoeft te blijven om een pakket in ontvangst te nemen. Wil jouw klant het pakket wel thuis ontvangen? Dan kun je de mogelijkheid bieden waarbij jouw klant een tijdskeuze heeft om een pakket ‘s ochtends of ’s avonds in ontvangst te nemen.

Avondbezorging

MyParcel icoon bezorgoptie avondbezorging


Dinsdag t/m vrijdagavond
tussen 18.00 en 21.30 uur.

  • € 1,25 toeslag
  • Alleen huisadres
  • Tweede bezorgpoging is op de volgende dag
  • Ophalen bij een PostNL locatie

    MyParcel icoon bezorgoptie Ophalen bij een PostNL locatie


    Dinsdag t/m zaterdag
    ophalen vanaf 16.00 uur.

  • Geen toeslag
  • Ruim 2.700 postkantoren
  • Tot 2 weken na bezorging beschikbaar

  • Dag & Tijdspecifiek

    MyParcel icoon bezorgoptie Dag en tijdspecifiek


    Dinsdag t/m zaterdag
    gehele dag.

  • Geen toeslag
  • Standaard bezorging

  • Ochtendbezorging

    MyParcel icoon bezorgoptie ochtendbezorging


    Dinsdag t/m vrijdagochtend
    voor 12.00 uur.

  • € 10,- toeslag
  • Alleen huisadres
  • Tweede bezorgpoging is op de volgende dag
  • Extra vroeg ophalen
    bij een PostNL locatie

    MyParcel icoon bezorgoptie Extra vroeg ophalen bij een PostNL locatie


    Dinsdag t/m zaterdag
    ophalen vanaf 8.30 uur.

  • € 1,25 toeslag
  • Ruim 400 postkantoren
  • Tot 2 weken na bezorging beschikbaar
  • Retourzending

    MyParcel icoon bezorgoptie (Europese) Retourservice


    Dinsdag t/m zaterdag
    gehele dag.

  • Geen toeslag
  • Retourneren via onze retouroplossing


  • Wijzigen voor de eerste bezorging

    Met de optie 'Wijzigen voor bezorging' kiest jouw klant zelf al vóór de bezorging waar en wanneer hij/zij het pakket wil ontvangen. Dit kan eenvoudig aangepast worden via de PostNL tracking site of app. Een gemakkelijke service voor jouw klant die niet altijd thuis kan zijn om een pakket te ontvangen. En jij hoeft er niks extra's voor te doen.

    Dit is mogelijk vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00 uur op de dag van bezorging. Jouw klant heeft hierbij de keuze uit de volgende opties:

    • Bezorging op een andere dag: tot drie bezorgdagen vooruit. 
    • Ophalen bij een dichtstbijzijnde PostNL punt.
    • Avondbezorging: de drie eerstvolgende bezorgdagen vooruit.

     


    Account aanmaken bij MyParcel en meteen gebruik maken van de flexibele bezorgopties 01.png

    Zaterdag besteld = maandag in huis

    Het is ook mogelijk om jouw pakket(ten) op zaterdag bij een PostNL locatie af te leveren, zodat het direct op de maandag erna wordt bezorgd. Niet alleen voor jou handig, maar zeker ook een groot voordeel voor jouw klant! Lees er meer over op onze site.  


    Verzendopties

    Naast de verschillende bezorgopties kun je gebruik maken van de aanvullende verzendopties. Lees er meer over op de verzendopties pagina.

    • Alleen huisadres
    • Handtekening voor ontvangst
    • Alleen huisadres + handtekening voor ontvangst
    • Retour bij geen gehoor
    • Extra groot formaat
    • Verzekerd verzenden voor €50,- inkoopwaarde
    • Verzekerd verzenden voor €250,- inkoopwaarde
    • Verzekerd verzenden voor €500,- inkoopwaarde

     
    Verzendopties MyParcel je bepaalt per zending welke verzendopties je wilt toepassen