Voorjaar 2019: Aangepaste aanlever- en bezorgtijden rondom de feestdagen

Om ook rondom de feestdagen jouw post en pakketten op tijd te bezorgen heeft PostNL wijzigingen doorgevoerd in de aanlever- en bezorgtijden. PostNL locaties zijn tijdens feestdagen bijvoorbeeld gesloten en zo vindt op een aantal dagen geen bezorging plaats. Dit geldt voor zowel Nederland als België. Voor meer gedetailleerde informatie over de openingstijden van jouw dichtstbijzijnde PostNL locatie rondom de feestdagen kun je terecht bij de desbetreffende PostNL locatie zelf. Met onderstaande schema’s met aangepaste aanlever- en bezorgtijden voor pakketten, post en Haalservice willen we voorkomen dat je voor verrassingen komt te staan. Wanneer je jouw pakketten en briefpost op het juiste moment inlevert, kan een tijdige bezorging beter worden gegarandeerd.

Aangepaste aanlever- en bezorgtijden post en pakketten

MyParcel Haalservice & Haalservice Plus

Ook in het schema voor de Haalservice zijn voor de komende periode wijzigingen doorgevoerd. Zo vindt de Haalservice op bepaalde momenten eerder plaats. Op officiële feestdagen zelf vindt geen Haalservice plaats. Het aangepaste schema voor de Haalservice voor het voorjaar van 2019 vind je hieronder:

Maak je op dit moment structureel of incidenteel gebruik van de MyParcel Haalservice? Of wil je hier gebruik van gaan maken? De Haalservice is beschikbaar voor het ophalen van uiterlijk 25 standaard pakketten. We vragen je om deze grote partijen alvast bij ons aan te melden. Heb je meer dan 25 pakketten (óf XL pakketten) op te halen? Dan adviseren we je de Haalservice Plus in te plannen.

Meer weten?

Heb je vragen en/of opmerkingen? Of bestaan er nog onduidelijkheden? Dan kun je ons altijd bereiken via info@myparcel.nl of 023 - 30 30 315. We helpen je graag.