Nieuw: Bezorgopties integreren in jouw Mijnwebwinkel checkout

Mijnwebwinkel shops, opgelet! Zo genereer je meer verkopen en geef je jouw klanttevredenheid meteen een boost.

Dankzij de samenwerking van Mijnwebwinkel en MyParcel is het nu mogelijk om bezorgopties in de checkout van jouw Mijnwebwinkel shop aan klanten te bieden. Dat komt goed uit! Het leidt namelijk tot meer verkopen en geeft jouw klanttevredenheid een boost. Dat wil je natuurlijk niet mislopen. Dus, maak je gebruik van Mijnwebwinkel en MyParcel of ben je dat binnenkort van plan? Dan is deze blog voor jou! We vertellen je welke bezorgopties je klanten nu kan bieden en hoe je ze eenvoudig integreert in de checkout van jouw webshop.

Bij Mijnwebwinkel heb je alles in huis voor een succesvolle, professionele webshop. Voeg eenvoudig producten toe en presenteer ze zoals jij wilt, geef jouw klanten een optimale bestel- en verzendbeleving, kies uit alle populaire betaalmethoden en bied jouw klanten de mogelijkheid zelf het bezorgmoment te kiezen. De mogelijkheden zijn eindeloos. Daarbij helpt Mijnwebwinkel webshops graag naar succes. Het support team staat dan ook dagelijks voor je klaar.

Let op: de nieuwe bezorgopties zijn alleen beschikbaar wanneer je een PRO of PREMIUM gebruiker bent van Mijnwebwinkel en in combinatie met Klarna of Mollie.

Dit is wat jij klanten vanaf nu kan bieden!

Door de integratie van jouw Mijnwebwinkel shop met MyParcel kun je meerdere bezorgopties in de checkout aanbieden. Zo kan jouw klant vanaf nu ook kiezen voor Bezorgmomenten of Aflevering bij een PostNL locatie, in Nederland maar ook België! Het biedt de klant controle over zijn bestelling. Hij bepaalt tenslotte zelf waar en wanneer hij zijn pakket ontvangt!

  • Bezorgmomenten

Ontvangt jouw klant zijn pakket toch echt liever thuis? Dan kiest hij zelf voor een bezorgmoment waarop hij thuis is. Wel zo makkelijk en een mooie extra service naar klanten toe.

  • PostNL locatie

De populairste bezorgoptie van dit moment: aflevering bij een PostNL locatie, in Nederland of België. Je klant hoeft niet meer thuis te blijven om zijn bestelling te ontvangen, hij kiest zelf een PostNL locatie waar het pakket afgeleverd moet worden én haalt dit vervolgens op wanneer dat hem uitkomt! Met 3.400 PostNL locaties in Nederland en 1.100 in België is er altijd wel een in de buurt.

mijnwebwinkel bezorgopties checkout

Dit betekent het voor jou!

Het bieden van meerdere bezorgopties in de checkout leidt tot meer verkopen. Dat is positief voor jouw webshop. Alleen is dat niet het enige. Het aanbieden van bezorgopties stimuleert herhaalaankopen en jouw klanttevredenheid krijgt meteen een boost! Dit alles omdat je jouw klant meer controle biedt over zijn eigen bestelling! Precies waar hij behoefte aan heeft. Zie in onze infographic hoe belangrijk het is om klanten in meerdere bezorgopties te (blijven) voorzien!

Hoe stel je de bezorgopties in jouw checkout in?

Het integreren van de bezorgopties in jouw checkout is zo gepiept. Je hoeft alleen de volgende stappen te doorlopen: Ga in het beheer van je winkel naar ‘Online bestellen’ en vervolgens naar ‘Verzendopties’. Op deze pagina stel je onder het kopje ‘MyParcel instellingen’ de bezorgopties helemaal naar wens in.

 

Heb je vragen en/of opmerkingen? Of zijn er nog dingen onduidelijk? Dan kun je ons altijd bereiken. Mail ons via info@myparcel.nl of bel naar 023 - 30 30 315. We helpen je graag.