Nieuw: Europese Retourservice bied jouw klanten extra gemak

Europese retourservice, voordelig pakketten retourneren vanuit het buitenland

Wist je dat consumenten in het buitenland eerder een bestelling plaatsen wanneer ze deze ook retour kunnen sturen? Met onze nieuwe Europese Retourservice kan jouw klant eenvoudig vanuit een groot aantal Europese landen pakketten terugsturen. Dit kan via een lokaal postkantoor. Voor hen biedt het gemak, voor jou een verrijking van de service.

Wil je deze te gekke service meteen gaan gebruiken? Log in en ga er direct mee aan de slag! 

Een goed ingerichte retourservice werkt conversie verhogend

De kans bestaat dat na aankoop een product soms kan tegenvallen. Daarom is het van belang om een goede retourservice aan te bieden. Niet alleen in Nederland maar ook in andere Europese landen. Een service die snel en eenvoudig werkt. Dit wekt vertrouwen en zekerheid bij jouw klanten.

Retour voor de klant met één druk op de knop geregeld

Met de nieuwe Europese Retourservice van MyParcel kun je vanaf nu jouw klanten de mogelijkheid bieden om het pakket retour te sturen. Via jouw account verstuur je een e-mail met daarin de link om het retourlabel direct te downloaden. 

Ook Track & Trace informatie voor Europese retouren
Bij het aanmaken van het retourlabel, wordt ook de Track & Trace aangemaakt. Op die manier zijn jullie beiden altijd op de hoogte van de status van het pakket!

De komende tijd zullen we de Europese Retourservice in de plug-ins gaan integreren. Heb je vragen over de werkwijze, tarieven of suggesties? Laat het ons weten en neem contact met ons op.

 

Over MyParcel

Een uitgebreide verzendservice met volledige integraties, persoonlijke service én betrouwbare PostNL levering. Verstuur jouw pakketten voordelig, zonder vaste kosten en een contract. Wij zijn er om het werk als webwinkelier makkelijker te maken. Zodat jij kunt doen waar je goed in bent: ondernemen.