De vernieuwde MyParcel Backoffice

MP_blog_header_nieuwe backoffice_1230x650.jpg

Nog even geduld... Het duurt niet lang meer tot dat je van de nieuwe backoffice gebruik kunt maken. De afgelopen periode hebben we namelijk hard gewerkt om de backoffice te verbeteren en gebruiksvriendelijker voor je te maken. Aan de werkwijzen van de verschillende onderdelen in de backoffice zijn geen grote aanpassingen gedaan en al je accountinformatie en instellingen blijven gewoon behouden.


MP_blog_banner_nieuwe backoffice_800x800.jpg

Wil jij alvast een klein tipje van de sluier? Lees snel verder!

  • De plek waar je je instellingen kunt aanpassen, kunt uitloggen en zendingen t.o.v. je staffel kunt bekijken is veranderd.

  • De tarievenpagina is opnieuw ingericht. Het opzoeken van een specifieke prijs is nu een stuk duidelijker.


  • Het aanmaken van retourzendingen is vergemakkelijkt en mede hierdoor duidelijker.

  • Het proces van het aanmaken van een nieuwe zending is verbeterd en nu nog eenvoudiger.

  • De integratiepagina heeft een nieuw design.

  • Het inplannen en annuleren van de Haalservice heeft een nieuw en overzichtelijker design.

  • Relevante links naar meer informatie zijn voortaan weergegeven in de footer.

  • Beheer je meerdere shops? Dan zijn de volgende onderdelen verbeterd:

    • De weergave van (openstaande) facturen.

    • Het uploaden van meerdere zendingen of adressen.

29 Comments