Haalservice

Pakketten laten ophalen? Dat kan met de Haalservice

Met de Haalservice kun je pakketten thuis of op locatie laten ophalen. Ideaal wanneer je druk bent en geen tijd hebt om zelf naar een PostNL locatie te gaan. Je geeft van tevoren aan wanneer jouw pakketten opgehaald moeten worden. Het kan zelfs dezelfde dag nog!

Weten hoe je het zelf makkelijk kunt inplannen en wijzigen? Of ben jij nog geen klant van MyParcel en wil je onder andere gebruik maken van de Haalservice? Meld je aan, wij helpen je graag verder.

 

Hoe werkt de Haalservice?

Tot 25 pakketten per dag kun je de Haalservice zelf inplannen via jouw MyParcel account. Stel je wilt jouw pakketten morgen op laten halen, dan kun je vandaag nog het tijdstip en de afhaallocatie doorgeven. Binnen jouw account vind je onder het tabblad Haalservice de planner. Hiermee kun je direct de afspraak inplannen, zodat de chauffeur weet wanneer hij de pakketten op moet komen halen.

Wil je meer dan 25 pakketten per dag of XL pakketten laten ophalen? Dan kun je kiezen voor de Haalservice Plus. Neem contact met ons op, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

 

Eenmalige of structurele Haalservice

Je kunt ervoor kiezen om één keer of heel af en toe gebruik te maken van de Haalservice. Dan kun je kiezen voor de Eenmalige Haalservice. Hiermee kun je:

  • Vanuit jouw MyParcel account eenvoudig zelf plannen.
  • Aangeven wanneer de chauffeur alle pakketten op komt halen.
  • Voor 12.00 uur de Eenmalige Haalservice inplannen, zodat de chauffeur nog dezelfde dag komt ophalen.
  • Pakketten dagelijks laten ophalen tussen 15.30 uur en 19.30 uur.
  • Tot maar liefst 25 pakketten per dag laten ophalen.
  • Per dag betalen, zonder contract.

Wil je geregeld jouw pakketten laten ophalen? Dan kun je kiezen voor de structurele Haalservice. Hiermee kun je zelf bepalen op welke dag(en) en tijdvak de chauffeur jouw pakketten moet komen ophalen. Daarna wordt het herhaald aan de hand van jouw instellingen. Wijzigen? Dat kan. Je zit nergens aan vast.


Past dit bij jouw webshop? Bekijk de tarieven.

 


Zijn verzendopties hetzelfde als flexibele bezorgopties?

Kort en krachtig: nee. Wanneer je een pakket onder bepaalde voorwaarden wilt versturen (zoals verzekerd verzenden) dan hebben we het over verzendopties. En zodra je jouw klant uit verschillende bezorgmomenten wilt laten kiezen, dan hebben we het over flexibele bezorgopties (zoals ochtend- en avondbezorging). Inmiddels is het bij een aantal PostNL locaties mogelijk om ook op maandag te laten bezorgen. Lees meer over de maandagbezorging en de desbetreffende PostNL locaties.


 

Vragen? Wij staan voor je klaar!

Heb je nog vragen over de Haalservice of andere vragen? Laat het ons weten, we helpen je graag verder. 

  1. Email: info@myparcel.nl     
  2. Telefoon: 023 30 30 315
  3. Of via Facebook en Twitter

Altijd bereikbaar van:
ma. t/m do. tussen 08:00 en 18:30 uur,
vr. tussen 8.00 uur en 17.00 uur en
za. tussen 10.00 en 16.00.

Haalservice - Het klantenservice team staat klaar om je te helpen!