Manager Customer Service

Ben jij een ervaren, operationeel manager die gewend is om in een hectische omgeving het overzicht te houden? Ben jij op zoek naar een werkomgeving waarin je voldoende mogelijkheden hebt om je eigen visie op klantcontact toe te passen?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die ons helpt de volgende stap te maken met ons Customer Service centrum.

Als Manager Customer Service ben jij het aanspreekpunt voor de opdrachtgever. Je werkt met de teamleiders en de groep Customer Service medewerkers die klanten te woord staan en hun vragen beantwoorden. Klantvriendelijkheid en het zoeken naar de juiste oplossing zijn de belangrijkste pijlers van MyParcel. Je werkt in een informele omgeving waar naast hard werken ook plezier een belangrijke rol speelt. Daarnaast ben je onderdeel van het MT van MyParcel.

De functie

  • Je stuurt dagelijks de Customer Service afdeling aan, welke is onderverdeeld in drie branches: Health, Fashion & Overig en Home & Garden en Fragile.

  • Je geeft direct leiding aan 3 teamleiders en indirect aan 30 tot 40 Customer Service medewerkers.

  • Je bent eindverantwoordelijk voor de kwaliteit, het behalen van de kpi’s en bereikbaarheid van de afdeling.

  • Je zet verbetertrajecten op en zorgt dat deze geïmplementeerd worden.

  • Je stuurt data-driven, maar houdt daarbij ten alle tijden de mens achter de cijfers in het vizier.

  • Je stimuleert je teamleiders/medewerkers om de klant zo goed mogelijk te bedienen en de verwachtingen te overtreffen. Klanttevredenheid is immers een van de belangrijkste kpi’s van de branches.

  • Je motiveert, inspireert en hebt oog voor individu en teamproces.

Profiel

Van een Manager Customer Service binnen MyParcel worden de volgende eigenschappen en vaardigheden verwacht:

  • Je bent energiek, enthousiast en bekijkt de wereld vanuit het perspectief van mogelijkheden en niet vanuit problemen.

  • Je bezit goede communicatieve, analytische en probleemoplossende vaardigheden.

  • Je voelt anderen goed en snel aan. Je kunt je makkelijk verplaatsen in de gevoelens en situaties van zowel klant als collega.

  • Je wordt blij van en stuurt op goede, meetbare resultaten. O.a. klanttevredenheidsscore, reactiepercentage, verzuimcijfers, enzovoorts.

  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een dienstverlenende/customer service omgeving. Waarvan minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie waarbij je ervaring hebt opgedaan met zowel directe als indirecte sturing.

  • Je hebt affiniteit met automatisering en software. Kennis van Salesforce is een pre.

  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau.

Wat wij jou bieden

Bij MyParcel streven we ernaar iedereen zich thuis te laten voelen met ons team van jonge en enthousiaste collega’s. Zo zorgen we ervoor dat MyParcel een hecht team is en blijft. Vol passie, creativiteit en pro-activiteit. Hiermee streven we naar de beste en meest persoonlijke service voor onze klanten in een professionele maar ongedwongen werksfeer. In deze leuke maar ook ambitieuze werkomgeving is volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Daarbinnen is dit wat wij jou bieden:

  • Een salaris dat aansluit op kennis en ervaring.

  • Een baan voor 40 uur per week.

  • Goede koffie en een lekkere lunch.

  • 25 vakantiedagen per jaar.

  • Een goede pensioenregeling.

Over MyParcel

MyParcel. Opgericht om e-commerce toegankelijk te maken voor iedere webshop. Klein of groot. Dagelijks werken we met z'n allen aan één doel: webshops helpen groeien. Onze sleutel tot succes is met name samenwerken, vandaar onze kreet dat we een grote familie zijn. Er voor elkaar zijn, zowel voor onze klanten als onderling. Dat maakt ons sterk en flexibel tegelijk. Benieuwd hoe dit in z'n werk gaat? Bekijk onze video!

Herken jij jezelf hierin en ben je geïnteresseerd?

Ben jij degene die ons team komt versterken? Reageer dan direct! Stuur je CV en motivatie naar vacatures@myparcel.nl onder vermelding van de functietitel.