Bezorgopties

Bezorgopties in jouw checkout bieden.

De hedendaagse consument bepaalt graag zelf waar en wanneer ze hun pakket ontvangen. Met MyParcel speel je in op deze behoefte door meerdere bezorgopties in de checkout van je webshop te bieden. Je tilt hiermee de service van je webshop naar een hoger niveau en stimuleert de conversie naar je webshop.

Bezorgopties.

Wijzigen bezorgmoment.

Met de optie ‘Wijzigen voor bezorging’ kiest jouw klant zelf al vóór de bezorging waar en wanneer hij/zij het pakket wilt ontvangen. Dit kan eenvoudig aangepast worden via de PostNL tracking site of app. Een gemakkelijke service voor jouw klant die niet altijd thuis kan zijn om een pakket te ontvangen. Mooie bijkomstigheid is dat jij er niks extra’s voor hoeft te doen.

Het moment van bezorgen is te wijzigen vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00 uur op de dag van bezorging. Jouw klant heeft hierbij de keuze uit de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag: tot drie bezorgdagen vooruit.
  • Ophalen bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie.
  • Avondbezorging: de drie eerstvolgende bezorgdagen vooruit. Let op! Hier zijn extra kosten aan verbonden.

Veelgestelde vragen.

Kan ik voor pakketten naar het buitenland bezorgopties (laten) kiezen? Kan ik een pakket aangetekend versturen? Is een spoedlevering van een zending mogelijk?