Teamleider MyParcel

Bij MyParcel zoeken we op korte termijn een nieuwe inspirerende Teamleider met een “hands on” mentaliteit. Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor de operationele aansturing van onze branches. Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn verdelen we bij MyParcel nieuwe klanten onder in een branche die het beste bij hun webshop past. We maken bij MyParcel onderscheid tussen de volgende branches: Health, Fashion & Overig, Home & Garden en Fragile. Op deze manier kunnen we hen optimaal van onze persoonlijke service voorzien. Dat is waar MyParcel voor staat en waarmee we webshops helpen groeien.

Functieomschrijving en werkzaamheden

Als Teamleider bij MyParcel heb je een proactieve instelling met oog voor kwaliteit en geef je leiding aan een team van 10 Customer Service medewerkers. Een Teamleider heeft de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je monitort, beoordeelt en bespreekt de resultaten en/of verbeterpunten met jouw medewerkers zodat ze steeds beter in staat zijn om onze klanten te helpen (groeien).

  • Je bent verantwoordelijk voor de planning op korte en lange termijn.

  • Je bent verantwoordelijk voor een kwalitatief goede en tijdige afhandeling van klantcontact en cases binnen het afgesproken servicelevel.

  • Jouw medewerkers weten je altijd en overal te vinden.

  • Je signaleert vooraf problemen in bereikbaarheid en kwaliteit en kan hier adequaat op inspelen. Samen met de andere Teamleiders en de Branche Manager ga je aan de slag met issues die niet binnen het team opgelost kunnen worden.

  • Je motiveert en inspireert jouw team om doelen te behalen en te verhogen.

  • Je coacht en begeleidt je medewerkers zowel op de vloer als 1-op-1, zodat ze specialist worden in het blij maken van onze klanten.

  • Je adviseert de Branche Manager en doet verbetervoorstellen over structurele knelpunten.

  • Je maakt Customer Service elke dag een beetje beter door samen te werken met je collega’s binnen en buiten de branche.

Profiel

Van een Teamleider binnen MyParcel worden de volgende eigenschappen en vaardigheden verwacht:

  • Je beschikt over leidinggevende kwaliteiten; feedback geven is je op het lijf geschreven.

  • Je kunt goed coachen en bent in staat om collega’s te enthousiasmeren.

  • Je bent klant- en servicegericht.

  • Je bent sociaal vaardig en beschikt over goede communicatieve eigenschappen (in woord en geschrift).

  • Je bent een geboren multitasker en behoudt rust en overzicht, ook wanneer het druk is.

  • Je bezit empatisch vermogen.

  • Je bezit analytisch vermogen.

  • Je bent proactief en resultaatgericht.

  • Je vindt de planning en verdeling van taken belangrijk.

  • Je bent beschikbaar voor bij voorkeur een vast dienstverband van 40 uur. Een dienstverband van 32 uur is bespreekbaar.

Wat wij jou bieden

We zijn een jong en enthousiast team van collega’s dat iedereen thuis wil laten voelen. Daarnaast staan we altijd open voor nieuwe ideeën. Hiermee streven we naar de beste en meest persoonlijke service voor onze klanten in een professionele maar ongedwongen werksfeer. Benieuwd naar wat wij jou kunnen bieden?

  • Een zeer veelzijdige en afwisselende functie met veel verantwoordelijkheid.

  • Goede koffie en een lekkere lunch.

  • Informele werkomgeving met platte organisatiestructuur.

  • 25 vakantiedagen per jaar.

  • Volledige reiskostenvergoeding, ook onder de 10 km.

  • Een pensioenregeling.

Ben je geïnteresseerd en herken jij jezelf in bovenstaand profiel?

Reageer dan snel! Stuur je CV met motivatie dan naar vacatures@myparcel.nl onder vermelding van de functietitel. Voor eventuele vragen over de functie of de vacature kun je contact opnemen met Derek Brink (06 - 46 34 64 92) of Henk Hannen (06 - 31 78 72 88)

*Sollicitaties zonder volledige motivatie worden niet meegenomen in de procedure.

*Acquisitie n.a.v. de vacature wordt niet op prijs gesteld.