Dank voor jullie feedback! Lees hier wij ermee gedaan hebben.

MP_blog_header_nieuwe+backoffice_1230x650.jpg

Recent hebben wij de overstap gemaakt naar een nieuwe backoffice. Voor ons een enorm spannend moment. Lang hebben we gediscussieerd; hoe moet deze omgeving eruit gaan zien? Missen we essentiële functionaliteiten? Kunnen onze klanten alles nog vinden?

Na het lanceren van onze nieuwe backoffice waren we dan ook heel benieuwd wat jullie van onze nieuwe ontwerp vinden. Met deze reden hebben wij ervoor gekozen om de optie te bieden tot het geven van feedback op iedere pagina.

Hierin hebben jullie ons zeker niet teleurgesteld! Jullie hebben heel veel waardevolle punten aangegeven & hier is onze development afdeling direct mee aan de slag gegaan. Nogmaals dank en twijfel niet om in de toekomst nog steeds jullie feedback te geven!

 
 
 

Wat hebben we ondertussen al aangepast?

  • Het mogelijk maken om bepaalde producten te tonen in de grafiek op het dashboard en deze keuzes op te slaan.

  • De knop meerdere zendingen aan het ‘nieuwe zending’ scherm toegevoegd

  • De verwijderknop in het zendingoverzicht prominenter in beeld gebracht.

  • Navigatie via ‘kruimelpad‘ linksboven in het scherm is verbeterd.

  • Duidelijker gemaakt voor welke shop of shops je het zendingoverzicht hebt ingesteld.

  • Diverse verbeteringen om de weergave op kleine schermformaten nét wat handiger te maken.

  • De ‘Ik heb een vraag’ knop toegevoegd aan het track & trace scherm.

  • Het zendingoverzicht is overzichtelijk gemaakt voor alle schermgroottes.

  • De track & trace code is te kopiëren vanuit het zendingoverzicht met handig kopieer icoontje.

  • De navigatie binnen de nieuwe werkomgeving is grondig aangepakt en duidelijker gemaakt waar nodig.

  • Meerdere jaren toegevoegd aan de grafiek om het aantal zendingen jaar over jaar te kunnen vergelijken.

  • Jouw staffel staat nu ook in de grafiek voor aantal zendingen.

    En dit is maar een kleine greep uit alle verbeterpunten die door jullie aangegeven zijn!