Officieel Partner van PostNL

Hallo. Wij zijn MyParcel!

Wij helpen jouw webshop groeien!

MyParcel biedt haar klanten toegankelijke, gebruiksvriendelijke en betaalbare services. Hiermee kun je gemakkelijk post en pakketten versturen binnen Nederland en naar het buitenland. Gewoon via PostNL. Op dit moment maken ruim 23.000 klanten gebruik van MyParcel.

 
 

Klanten beoordelen ons met een

Sterren Review
4,7 /5,0
Gebaseerd op 81 reviews

Jerome Muller (Airsoft Combat Support) over MyParcel:

"Ik ben enorm tevreden met MyParcel. Ik heb mijn webshop aan een van de gratis plug-ins gekoppeld en ik verwerk niet meer handmatig mijn orders. Ook kan ik nu mijn klanten van meerdere bezorgopties voorzien. MyParcel heeft mijn verwachtingen echt overtroffen."


Wat MyParcel jou biedt

Onderstaande diensten zijn voor jou binnen handbereik wanneer je gebruik maakt van MyParcel. Klik op één van de onderstaande diensten voor meer informatie.

 
 
 
Kosten Besparen
 

Voordelig en gemakkelijk versturen

Je maakt bij MyParcel in een handomdraai jouw zendingen verzendklaar. Verstuur gemakkelijk je pakketten, brievenbuspakjes en briefpost tegen voordelige tarieven, gewoon met PostNL.

Pakket

0 - 249 p.j.
250 - 499 p.j.
€ 5,95
€ 5,75

Brievenbuspakje

0 - 499 p.j.
500 - 999 p.j.
€ 3,90
€ 3,64

Digitale postzegel

0 - 20 gram
20 - 50 gram
€ 0,83
€ 1,66

Genoemde tarieven zijn per zending en excl. BTW. De digitale postzegel is vrijgesteld van BTW.

 

Persoonlijke klantenservice

Heb je vragen of kom je ergens niet uit?
Onze persoonlijke en enthousiaste klantenservice staat altijd voor je klaar en is telefonisch, per mail of livechat te bereiken van maandag tot zaterdag.

Telefoon: 023 30 30 315
Email: info@myparcel.nl

 
 
Klantenservice
 
 
 
 
Koppeling
 

Gratis jouw webshop koppelen

Heb je een webshop? MyParcel biedt gratis plugins aan. Door je webshop met je MyParcel te integreren haal je alles uit je webshop. Maak verzendlabels aan, stuur Track & Trace e-mails, bied meerdere bezorgopties aan je klanten en nog veel meer. Gewoon vanuit je eigen vertrouwde webshop backoffice.

 

Ruim aanbod aan bezorgopties

Til jouw service naar een hoger niveau door ons ruime aanbod aan bezorgopties aan jouw klanten aan te bieden:

  • Avondbezorging
  • Ochtendbezorging
  • Ophalen bij een PostNL locatie
  • Extra vroeg ophalen bij een PostNL locatie
  • Dag & Tijdsspecifiek
  • Retourzending
 
 
PostNL locatie
 
 
 
 
Opties voor verzenden
 

Kies je gewenste verzendoptie

Bij zendingen binnen Nederland kun je uit verschillende verzendvoorwaarden kiezen:

  • Handtekening voor ontvangst
  • Verzekerd verzenden
  • Alleen afleveren bij ontvanger
  • Groot pakket versturen
  • ID Check aan de deur
  • Retour bij geen gehoor
  • Direct retour (food)
 

Maar dat is nog niet alles...

Haalservice

Met de haalservice van MyParcel kun je pakketten dagelijks thuis of op locatie laten ophalen.

Track & Trace pagina

Bij MyParcel richt je jouw Track & Trace pagina in de look & feel van jouw webshop in.

Retourservice

Een goede retourservice biedt jouw klanten het gemak pakketten terug te sturen.

Palletzendingen

Grote of zware pakketten te versturen? Bij MyParcel kun je ook palletzendingen versturen.

 

Hoe gemakkelijk versturen bij MyParcel werkt

In maar 4 stappen verstuur je al jouw zendingen.

 


MyParcel helpt webshops groeien.

Wij ondersteunen onze klanten bij de ontwikkeling van hun webshop. Dit doen wij door een uitstekend verzendplatform te bieden, waarmee je tegen lage tarieven al jouw post en pakketten gemakkelijk en snel kan versturen. Kom je er toch niet helemaal uit, maar wil je snel van start met het versturen van jouw pakketten? Het MyParcel team helpt je graag op weg. We zitten voor je klaar.



 

Veelgestelde vragen

Verzenden via MyParcel gaat erg eenvoudig. Het enige dat je nodig hebt is een account bij MyParcel. Kort gezegd werkt het als volgt: via onze website kun je het adres invoeren van de geadresseerde. Hierna kun je een verzendlabel downloaden vanaf onze site en printen. Het verzendlabel plak je op de zending met de door ons gratis geleverde verzendetiketten en jouw zending is klaar om afgegeven te worden bij een van de PostNL locaties. Zodra jouw pakket bij een PostNL locatie is afgeleverd worden pas kosten in rekening gebracht.

Nee. MyParcel werkt niet met contracten of abonnementen. Je zit dus nergens aan vast. Pas als je een zending afgeeft bij een PostNL locatie, worden kosten in rekening gebracht. Voordat je daadwerkelijk post of pakketten verstuurt kun je op jouw persoonlijke pagina uitgebreide instructies vinden over hoe je MyParcel optimaal kunt gebruiken. Heb je toch nog vragen dan staat onze klantenservice 6 dagen in de week voor je klaar.

Voor al jouw zendingen krijg je Track & Trace informatie van PostNL. Deze Track & Trace informatie kan via MyParcel gemakkelijk worden doorgestuurd naar de ontvanger. Zo kunnen jij en de ontvanger de zending van A tot Z volgen.

Na het aanmaken van een digitale postzegel kun je deze downloaden in PDF formaat. Hierna kan je de digitale postzegel printen. Plak de digitale postzegel op je zending en jouw zending is klaar om afgegeven te worden bij een van de PostNL locaties.

 

Neem contact met ons op!

MyParcel telefoon icoon

Contactgegevens

Telefoon: 023 30 30 315
Email: info@myparcel.nl

Adres
Siriusdreef 66 - 68
2132 WT Hoofddorp

Volg ons op
MyParcel Twitter MyParcel Facebook MyParcel LinkedIn MyParcel Instagram

MyParcel klok icoon

Openingstijden

Maandag: 08:00 - 18:30
Dinsdag: 08:00 - 18:30
Woensdag: 08:00 - 18:30
Donderdag: 08:00 - 18:30
Vrijdag: 08:00 - 17:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag: Gesloten